esintiii Emnmntmhmmt doktora gidince sorcam valla hiç o kadar bekleyesim yok umarım erkenden hissederim bnde ❤
esintiii Merrcimek göbeğimin altında damar atması gibi oldu bir kaç kez bakalım ne zaman net hissedicez ☺
Merrcimek esintiii ya işte benimde öyle ama bebek mi yoksa başka bişey mi bilmiyorum. Hareket etmesi farklı olur herhalde inşallah en kısa zamanda hissederiz 🙏🏻🙏🏻🙏🏻😍
Cananhafsa esintiii keşke benim kide beklemeseydi 😂😂 içim içimi yiyor inan ki biran önce hissetmek istiyorum 😅
Melegimveben esintiii 16. haftada göbeğimde tüy geziyormuş gibi hissediyordum ben 😍 doktora sordum o bebişin hareketiymiş👶🏻🙏🏻
melikeb10 Mrv06 doktorum 22 den sonra hissetmeye baslarsin dediği için problem yapmadim ama benim kalcamda bacagimda ve kasiklarimda tarifi mümkün olmayan bir ağrı var günün her saniyesi ağrıdan hisetmiyor olabilirim😄