Aloneanqel bende şubatta soğum yapacağım vallahi ikinci gebeliğim ama maşşaaallah boğazım iyi açık 🤣😢 16+2yim cinsiyet belli olur diye düşünüyorum 7sinde gidicez kızım olursa eğer bi kaç eksik var onları almam yeterli olucak ama erkek olursa sıfırdan indirimleri takip ede ede alıcaz🥰🍓