Ght aaa benim de doktor günümde 15+4 oluyoruz. Eğer söylerse doktor bizde 15+4 de öğrenmiş olacağız 🙈😍😍🤗 bende her ay birşey alayım diyorum hem zaman da böylece çabuk geçer gibi geliyor. Mesela cinsiyet öğrenirsek Allah’ın izni ile içine giydirmeye çıtlıtlı filan alayım diyorum şu önü yazılılar çok hoşuma gidiyor. Diğer aylar da zıbın, banyo yıkama seti, tabi bunları alırken bir yandan da kenara para atayım diyorum 8. Ayda beşiğini bebek arabası ve pusetini alıveririz 🤗🤗