Aloneanqel Rabbimin izniyle subat 16 doğuruyorum😁 2 li tarama testimde gostermedi cunku asırı derece hareketlıydi benim mercimegim şimdiden böyleyse iler ki aylarda nasıl olucak bılemıyorum :) 4 gun once kromozon testi yaptırdım tam belli degıl ama sanki pipisi var dedi doktorum🥰 10 gün sonra tam net görürüz dedi..Bakıyorum neler var neler yok diye internetten magazalara begendıklerımı favorilerime ekliyorum 🥰 10 gün sonra netlestiğmizde yavas yavas almaya baslayacagım… herkes cok erken diyor ve bir de şu laftan nefret ediyorum ^çok birşey alma çocuğa hemencicik büyüyorlar bak biz aldıkta noldu giydiremedik^^ napım Allah Allah oda sizin sorununuz alıcam da giydiricem de :))