ikizkelebeklerim06 Betull43 ben de sizin gibiyim 22. Haftadayız ikizlerimle hala daha bağırsak mi bebek mi çözmüş değilim 😒😒
E_BB06 Kızlar bizde 18. Haftadayız sadece bir kere hissettim bugün de karnımın sol tarafında ara ara ağrı vuruyor detaylıyı bekliyorum 1 haftamız var tedirginde oluyorum 😔
Kck Girlpowerbabe Sabah hiç hissetmedim diye yorum yapmıştım size. Az önce seyirme gibi hissettim. Herhalde anladı benim nazımı dkdkdkk 😂
58Vildan İlk hamilelikte ben daha çok hissediyordum herhalde iç karnımı oglum daha genişletme işti ondan 🤣 2. Gebeliğim 3-4 gündür hissediyorum 20+0 ız 😅 oynamadıgı zamanlar soguk su için yada bitter çikolata yiyin ve uzanın 😁
Deletedmom314 malatya4444 not ettim adını kuzum benimle beraber 4 kişiyiz yazıcam bigün toplu hepinize💕
malatya4444 Evet ilk olacak ama kafam karisti simdi benm benmde bu aralar vurulmasi lazimki ikinci dozda o zaman vurulsn ebeyi arayıp tekrar görüsecem
Mina01 malatya4444 ara bir sor bugün hemşireyle konuştum geç kalma yarın gel vuralım dedi bende hareket hissetmiyorum deyince önce biz dinliyoruz normalse vuruyoruz yoksa kontrole yolluyoruz kadın doğuma dedi
malatya4444 Mina01 bende 20+1 ay evet cok.sukur ufaktan ufaktan hissetmeye basladim😊 kız bebek.diemi.nedense iki oglumdada daha erken hissetmeye baslamistm ama bu baya gec hissettirdi kendini
Mina01 malatya4444 canm valla benim oğlan ve ben pek hissetmiyorum öyle arada pit pit diye sadece doktor normal diyor insallah oyledir