20+1 olduk bayadır hissediyordum ama düzenli değildi bugün okula gittim toplantıya girdik benim ki coştu resmen tam yerini buldu okulu çok mu sevdi yoksa sevmedi mi anlamadım 🤣🤣🤣 ayrıca bugün tetanoz aşımı oldum doktor yaptırma demişti ama annem ebe/ hemşire o yaptır diyince yaptırdım valla 🙊