Deletedmom314 Busraveminisi1 bakalım ben gibi geliyor kız diye ama😂 bende ayın 27sinde gidicem kuzum ilk doz için, yarın detaylı ultrason var sen girdin mi
Busraveminisi1 Deletedmom314 yok kuzum ben detaylıya 1 eylül de gidicem biraz haftası geçsin dedi doktorum o yüzden 🥰
Miniginannesiiii1111 2subat yalancı kasılma yaşıyorum 35+6 olduk şükür az kaldı kavuşmaya ağırlaştım fazlasıyla sağ salim kavusalim inşallah yavrularımiza
MehZey Girlpowerbabe valla şimdiden utanıyorum şimdiden 😬😬 kum saati şeklinde bı vücudum var resmen doğumdan sonra basen bölgesi özellikle spor yapacağım insaAllah sıkılaşmak istiyorum 😒 plates ürünlerinin tümünü öneriyor musun peki 🙄
Betull43 Mine8191 ciddi misimiz benim de 22. Haftaya giriyor fakat öyle 16. Haftasında hissedenler gibi ne bi tekme ne de başka bi şey hissediyorum gidiyorum kalp sesini dinlemeye Allah’a şükür gayet iyi fakat hareket hissetmiyorum :(
Mina01 Betull43 canim aynı durumdayız bende 21+5ama hissetmiyorum malesef arada pit pit ediyor o kadar :(
ikizkelebeklerim06 Betull43 ben de sizin gibiyim 22. Haftadayız ikizlerimle hala daha bağırsak mi bebek mi çözmüş değilim 😒😒
Betull43 Mina01 günlerimiz de aynıymış cinsiyetin ne :) doktorun doğum tarihi ile ilgili bi şey söyledi mi hiç :) inşallah bebeklerimiz sağlıklıdır 🙏🙏
Mina01 Betull43 oğlumuz olacak 😍tahmini doğum 30 aralık 1ocak dedi 😎insallah 1ocak olur oğlan çocuğu bir gün için büyük gözükmesin ☺
Mina01 Betull43 malesef daha giremedim 4lu test yaptırdım geçen gün temiz cıktı çok şükür ne zaman gireceğim belli değil pandemi süreci bütçemizi alt üst etti 500 istiyor ultrason icin
Betull43 Mina01 canım umarım bi an önce denk gelir Allah herkesin yardımcısı olsun bebek kısmetiyle gelir 🙏 bizim de oğlumuz olucak 🙏💙