SyhnHtp
@FeriDEniz ben 32+1 de çalışabilir aldım
37+1de çalışamaz aldım ben de doğumdan önce en fazla 3hafta kalana kadar çalışabiliyorsunuz diye biliyorum.calisabiliri tam 32 de mi aldınız
Doktorunuza sorun boşuna fazladan çalışmayın bu sıcakta.bana 32+1de gelsen de gelmesen de yasal olarak raporlusun ise gidersen boşuna gidersin dedi doktor.