Meli Gozdealpu bende yıllık izin kullanmayı düşünüyorum benimde çok stresli ve tüm gün ayaktayım ama doğumdan sonra işe dönmeden önce kullancam sanırım yıllık iznimi Çünkü çocugmla ne kdr vakit geçirirsem o kadar iyidir diye düşünüyorum
Gozdealpu Meli rapor bitince işe dön baskısı olur diye şimdi kullanacağım. 21 kasımda iznim bitiyor ve 2018ten 20 iş günü iznim duruyor olacak. Ben 2017den kalan 9u kullanmak istiyorum
Gozdealpu deletedmom24 170i aradım 32-37 arası çalışabilir raporu varken yıllık izin kullanılabilir hatta hastalık raporu bile alınabilir dedi.
deletedmom24 Gozdealpu zaten raporun var işe gitme zorunluluğun yok. Niye yıllık iznini yakasın diyorum ben. Kullanırsın zaten işlerine de gelir yani bu. Kullanamazsın demedim. Sana faydası olmaz ama izinliyken izin almak gibi bişi bu.
Meli Gozdealpu ayıptır sorması nerde çalışıyorusun ben mağazada çalşıyorum varmı benim gibi diye sormak istedim 🙃
Gozdealpu deletedmom24 bizde geçen yılın izinlerini ilk 6 ay kullanmak gerekiyor. Bana özel 7.ayda kullanacağım. Böylece temmuz maaşım tam yatmış olacak.
Gozdealpu Meli Yabancı bi Özel şirkette çalışıyorum. Masa başı iş ama proje koordinatörü olduğum için aşırı stresli.
Hayalll Fatos0707 ben 👐 henuz 20.hfdamdayim ayakda calisiyoruz butun gun cok zor ama dayaniyorum gayet iyiyiz suan dogumdan 56gun once dogumdan 56 gun sonra izin cnm odeme icin henuz bilgi almadim gidip sormam gerek
ozlemkrts Bende çalışıyorum doğumdan sonra geri dönmicem ama 32.haftada ayrılmayı düşünüyorum doğum iznine rapor bitince rapor parası almak için 10 gün daha çalışmak gerekiyor diye duymuştum
Elifff1601 Fatos0707 5 bin küsür gibi bi para veriliyo. O parayi alabilmen için 32.haftadan önce en az 90 gün sigortanin yatması gerekiyor. Dogumdan sonraki 3 ay izinde bittikten sonra ptt ye gidip parani aliyosun.
Birgulbasegmez2 Birşey sorucam kızlar ben şuan çalışıyorum 90 gün primim var yani diyelim ki önümüzdeki ay işten çıktım yine de rapor parası alabilirmiyim
Ballicut Birgulbasegmez2 hayır 32 de rapor almalısın sigortanın devam ediyor olması gerekiyor işten çıkarsan sigortanda çıktığın gün biter
SyhnHtp Gozdealpu bnde senin gibiyim masa başı olsada bi ton dosya rapor sunumla uğraşıyorum. Her hafta ayrı denetimimiz var :( Normalde çok masa başı değilim tüm gün ama arkadaşlar üretime sokmuyor sağolsunlar. Bende otomotiv yansanayide kalite müdürüyüm.
Gozdealpu @Birgulbasegmez2 Ballicut haklı. İş yeriniz sigorta çıkışı verirse rapor parası alamazsınız. Zaten iş yeri ne sgk ödeyecek ne de maaş. Görüşün Çıkış yapmasın. Rapor bitince yaparlar
Sinemelik Fatos0707 Ben varım ama raporumu aldım çarşamba günü 32 haftalık çalışamaZ raporu evdeyim şimdi darısı başınıza güzel anneler..😊🙏🏻
Gozdealpu SyhnHtp iş arkadaşlarımız vs ne kadar yardımcı olsa da iş yükü var ister istemez yoruyor. Allah hepimizin yardımcısı olsun
SyhnHtp Gozdealpu aynen öyle oluyor. Mesela ben yurtdışınaşehir dışına çıkamıyorum benim yerime bi arkadaşım gidiyor ama onların sonraki raporlarını ben yapıyorum hatta o arkadaşımın işlerini de ben yapıyorum ki görev dağtımı oluyor aramızda :)
Arya92 37ye kadar çalıştım 4haziranda izne çıktim halen bebeğimi bekliyorum.bukadar sıcaklara kalsaydim dayanabilir mıydım bilemiyorum.Allah dayanma gücü versin çalışanlara