nciNurDepegz brüt maasinizin 3te 2si yatıyormus o da hemen hemen net maasiniza denk geliyormuş
Arkadaşların yazdıkları asgari ücretten maaş alanlar için.
Eğer maaş asgari ücretten farklı ise normal rapor parası gibi düşünün zaten raporun adı işgöremezlik belgesi oluyor .rapor sebebi analık olarak geciyor