Sustek 35+5im gunde 1,5 magnezyum,1 adalat,4 porgestan kullaniyorum dun nstde sancim cikti yine. Doktorum 37ye kadar pek gezinme ilaclara devam et 37de birak dedi İnsallah dayanir o zamana kadar 🤲🏻🥰 illa 40i beklemezsiniz yani ben 7. Aydan beri bu ilaclari kullaniyorum oglum bi inatla gelicem diyo🤷🏻♀️