Dün aksam karnımda hissettiğim uzun süren toparlanma hissi sebebiyle acile gittim.. duzenli sancılarım vardı nstde. Fakat açılma yoktu. Henuz erken dendi dogum için ve serum takıldı, magnezyum verildi. 37nin icinde olduğum için erken olmadığını düşünmüştüm, sevinmiştim bebişe kavuşuyorum diye.. nasıl ilerlicektir bundan sonraki süreç, fikri olan var mı.. 40a kadar beklerim gibi geliyor artık magnezyum da kullandigim için 😅