d190516 o zaman niye hastane doktor seçtik takipli hastalarını alamayacaksa, kadın doğuma gitseydik doktor seçmeseydik.Sinir oldum gerçekten ben gittiğim hastane ve doktorum dışında doğum yapmak istemiyorum şahsen, Özgür bey dediğiniz tarihlerde yıllık izindeydi ondan mi acaba diyeceğim ama diğer doktorda aynı şeyi demiş huzursuz oldum 34+6 dayım bende 7 Eylül e çağırdı tekrar, gittiğim zaman bu konuyu konuşayım ben bir, hoş bir şey değil çünkü 🥺