Kızlar konuyu açmıştım. Dün bizde gidip genetik test fetal dna testi de diyorlar kan verdim. Sonucun 5 ile 10 gün arasında çıkacağını söyledi genetik hekimi. Fiyat olarak 2500 idi ama bizden sonra 2800 oldu ve evet çok pahalı bence de 🤦♀️ Bursada ikamet ediyorum. Jimer hastanesinin bünyesinde Prenatal Safe adında bir firmaya aracılık ediyor genetik Dr.u. Test Avrupa menşeli ve İtalyada yapılıyormuş. Yani gerçekten çok yıpratıcı ve zor bir süreç. Çünkü hem umut hem korkuyla bekliyorum. Allah kimseyi şaibede bu durumlarda bırakmasın ucu açık bir hal beklemek sabır işi. Ve hepimizin bebeğini sağlıkla sıhhatli kucağına almayı nasip etsin 💕💕💕 Bu arada genetik Dr ikili ve dörtlü testlerin biraz kafa karıştırıcı olduğunu, ultrasonda da görünen pek birsey olmadığı için sonucun inşallah güzel geleceğini söyledi. Yine de insan deliriyor. O zaman bu ikili üçlü dörtlü testler neden yapılıyor Allah aşkına resmen acı çektiriyorlar bize gebe gebe😢