Kızlar bilgisi olan lütfen yazsın. İkili testin orta riske çıkmıştı. Yaşım 31 16.haftamdayım. Dr önemli değil dedi. Sonra 4lü test yaptırdık ve risk oranım tavanda çıktı. Çok yüksek. Acil aradı. Sonuçlar hormonal olduğu için belki kullandığım hormon iğne ve ilaçlar da etli edebilir sonuca 4lü testte. İçimiz rahat etsin diye Genetik test önerdi. Yaptıran var mı? Yaptıran varsa sonuç ne çıktı? Ayyy kafayı yemeden yetişin nolur hiiiç aklıma gelmeyen şeyler başıma geliyor 😢 Dualarınıza da talibim okuyan herkes sağlıkla kucağına alasın diye dua ederse çok mutlu olurum Allah razı olsun 😓