_Mother_ Çok teşekkür ederim canım benim, kaybın için çok üzüldüm en çok korktuğum şeylerden biri açıkçası gelişmiş gebelikte bebek kaybı ☹️ Kalbi kendi kendine mi durdu nasıl oldu canım seninki? Birde 12 hafta sonrasında normal doğum gibi oluyormuş sanırım, çok acı duydun mu o kısım nasıl oluyor bilgilendirirsen memnun olurum çünkü herseye hazır olmalıymış insan bunu anladım 😔 Benim ultrasonda hiçbir bulgu yok canım, 4lü testim anormal derecede yüksek çıktı ondan istedi dr. Valla yalan yok gereksiz mi acaba demedim değil, ama yaptırmadan da pişman olabiliriz diye boşveremedik☹️