Zynp01 şuan gebe değilim 1 riskli gebelik geçirirdim o süreçte kendisini tanıdım maalesef gebeliğim Nisan ayında sonlandırıldı kendisine tedavi için gidiyordum zaten en son gittiğimde her şey yolunda gebe kalana kadar gelmene gerek yok dedi aslında güler yüzlü ve WhatsApp dan yazdığım mesajlara anında dönüş yapıyor sadece muayenesi çok hızlı geçiyor ve pek soru soramıyorum çok yoğun oluyor ama tecrübesinden dolayı da ona gitmek istiyorum ama balcalı da selim büyükkurt varmış 1 defa ona da girmek istiyorum aslında ikisi arasında karar vereceğim