Ben Şakirpaşa’da Ömür Tıp Merkezi’ne gidiyorum, Kadriye Sapmaz’a. Normal doğum ücreti 1.000₺ sezaryen olunca da şekline göre 1.500 veya 1.750₺ diyor sanırım. Normal doğumları Tıp merkezinin doğum katında yaptırıyorlar, sezaryen doğumları da risk durumuna göre Algomet veya Güzelyalı’da yaptırıyor. Kadriye Hanım öyle aman aman bayıldığım bir doktor olmadı hiç bir zaman, belki de görümcem beni zorla bu doktora getirdiği için hep bir mesafe kaldı aramızda bilmiyorum 😅 Ama herhangi bir sıkıntı da yaşamıyoruz çok şükür. Tavsiye edebilirim. 🙏🏻