Zynp01 şuan mi doktorların dan.cok memnunum özelden farkı yok doğum hanede nasıl olur ebeler bilmiyorum özele de gittim şehire de marsa ya da şahsen marsayi tercih ettim doktorum orda olmayınca başka.doktora fiş aldım oda çok iyi çıktı zaten şuan marsadaki doktorlar yeni gelmiş hep geneli marsadakiler de şehire ve ozellere gitmiş şuan 3 doktora gittim 3 ude çok ilgilendi diğer hamileliklerimde bende begenmezdim mecburiyetten gitmiştim şuan çok iyi ama