Fr170320 0101sevo alttan fitil olarak cesaret edemedim ağızdan alıyorum çok uyku ve baş dönmesi yapıyor ama ne yapayım 🤷🏻♀️🙄
0101sevo Fr170320 çok kolay gözünüzde büyütmeyin acımıyor bile ve fitil olarak alınca herhangi bi yan etki yaşatmıyor
Fr170320 Huriyeolgn ben de ağızdan alıyorum uyku ve baş dönmesi yapıyor sadece ama sizde nasıl olur bilemem🤷🏻♀️
Bulut-Mavi Hediye42 hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Allah. Benimde öyle ama plasenta aşağıda diye dedi bana rahmin hemen üzerinde.. 2 kez benimde çoookk yoğun oldu dediğiniz gibi yatış verdi vs. Bebek büyüyünce o da yukarı doğru çıkcak işte ..
Hediye42 Bulut-Mavi ben sürekli istirahat ettim şu çok içtim düzenli beslendim annem ve eşim çok yardımcı oldu sizde dikkat edin gerisi Allaha emanet inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız sizde stres yapmayın
Papatya-20 Huriyeolgn acayip Bi uyuşukluk oluyo ilk içtiğimde sarhoş gibi oldum cok korktum sitres yaptım bide yok karnına al ilaçları iyice tok ol yoksa daha şiddetli oluyo yan etkisi
Huriyeolgn Papatya-20 soyledıgın ıyı oldu canım valla bende kullanmadıgımdan hıcbırsey bılmıyorum hakkında tesekkur ederım
Huriyeolgn Busraa72 benım sukur kanama alanı vs görmedı ama onlem olarak verdı ağızdan verdı canım ben fıtıl olarak oldugunu burdan ogrendım Yan etkı cok yasarsam soylerım zaten mutlaka
Papatya-20 Huriyeolgn fitil şeklinde yan etkisi olmaz dedi ama ben kullanamam öyle sen de kullanabilirsin öyle yap yan etkisi ilk hafta agır geliyo sonra alısıyosun uyuyup kalıyorsun yan etkileri hissetmiyon bile 😂
Mmunvvr Fr170320 ben gecen yaz düşük yaptim martta yine hamile kaldim 12. Haftada kanamam oldu o zamandandir kullaniyorum su an 25 haftamiz bitti galiba doguma kadar kullanicam
Huriyeolgn Papatya-20 zaten uyuyordum komple uyucam heralde 😅 7 de uyanan ben 11 de anca uyanır oldum bulantı hapı da uyku yapıyor bende 🤣
izmirlih35 20 haftadır kullanıyorum muhtemelen doğuma kadar devam… 13.hagtama kadar ağızdan sonda fitil olarak
Gizem9093 Fr170320 Merhaba 🌸 benimde 2 defa kanamam oldu doktorum fitil olarak verdi gece yatmadan önce koyuyorsunuz,haptan daha iyi sanırım ben bi halsizlik ya da uyku sersemleği etkisi görmedim. 2-3 hafta kullandım sayılır.
Papatya-20 Huriyeolgn bende bulantı bitti artık 10 haftada azaldı 11 de tamamen bitti inşallah seninde en kısa zamn da biter 😂aman napalım uyku stoku yapcaz ilerde uykusuz bebişli geceler bizim
Asel12 Fr170320 benim hamileyken düşme riski vardı ikizlerim olcakti birinin kalbi durdu progestan kullandım fitil olarak 6 Ci ayima kadar kullanmıştım
Huriyeolgn Papatya-20 keske benımde bıtse canım 2 gun hastanede kaldım yıne bulantı yuzunden cok zor gecıyor benım susuz kalıyormusum
Papatya-20 Huriyeolgn ay allahım şifanı versin sabah aç karnına leblebi ve kraker salatalık muz bunlarla yendim bulantımı bende enfeksiyon dan yattım hastanede kaç kere antibiyotik kullandım geçmedi bakalım pazartesi günü gitcem ne diyecek doktor
Huriyeolgn Papatya-20 aa gercekten mı cok zor gecıyo dıyolar rabbım sıfa versın tez zamanda gecer ınsallah 🙏🏻 canım ben hıcbır turlu yenemedım bulantıyı herseyı denedım bos mıdemden 5 kez safra cıkarıyordum öğürmekten kasılıp kalıyordum prilam a basladım ama arada hala hastanelık oluyoruz serum rahatlatıyor