Papatya-20 aa gercekten mı cok zor gecıyo dıyolar rabbım sıfa versın tez zamanda gecer ınsallah 🙏🏻 canım ben hıcbır turlu yenemedım bulantıyı herseyı denedım bos mıdemden 5 kez safra cıkarıyordum öğürmekten kasılıp kalıyordum prilam a basladım ama arada hala hastanelık oluyoruz serum rahatlatıyor