ozgulahmet bence eşine bir şans daha verip güvenmeye çalış. Eşinin çocuğunu da görmesini engelleme aksine teşvik et ki görsün ilgilensin. Gerekli maddi desteği de yapın. her ne kadar senin karnından çıkmamış da olsa şuan karnında olan bebeğinin kardeşi, sübyan, onun bir günahı yok. Bir de o kadının durumuna sen de düşebilirsin ilerde, başka bir kadın da senin çocuğunla görüştürmez babasını. Empati kuralım. Başımıza gelebilir imkansız değil