ozgulahmet insanlara neden orospu diyorsun aşık olmuş sevmiş olamazmı, acı çekmen hakktır eger bu kadar kara kalpliysen. 4 yaşlı çocuktan korkan insansın işte. Ramazan gelince oruç tutmasını namaz kılıp mevlüt okutmasını iyi bilirsiniz ama Allahın merhametinin m si yok. Kimsenin yerine koyamıyorsunuz kendinizi. O da bir anne, bildin bilmedin neden orospu diyorsun , orospunun önde gideni senin eşindir ki çocuguyla bile görüşmüyor sırf sen izin vermiyorsun diye, ama unutma aynısını sana da yaşatmayacagı ne malum. Demekki babalık vasifinda biri degil olsazaten sen ne dersen de çocuguna sahip çıkardı.