Meraba ben bir yıllık evliyim kuzenimle iki yıl önce tanıştık kuzenimle daha önce tanismiyirduk ben turkiyedeydim eşim yurtdusinda yaşıyordu neyse öle böle derken evlendik yurtdusina geldim geldiğimde aslında eşimin burda yıllardır beraber yaşadığı alman bi kadın la karı koca hayatları olduğunu öğrendim ve ondan istem dışı kazayla 4 yaşında bi kızı olduğunu öğrendim kadında beni yeni öğrendi tabi ama eşim onu sevmiyormuş çocuk olduğu için beraber yaşıyorlarmış ve bana hiç söylemedi buraya geldiğimde telini karıştırınca mesajları gördüm ve herşeyi açıklamak zorunda kaldı neyse kadını yolladı yolarini ayırdılar şimdi sadece çocuk için bazen yazıyor kadına tabi ben onu bile istemiyorum ve şuan 5 aylık hamileyim bunun dışında eşim iyi biri kendi halinde şuana kadar başka yanlışını gormedim ama bi türlü güvenemiyorum eşime bi türlü hazmedemiyorum bana bunu yaptığını kendime yediremoyrum ama olan olmuş artık diyip gecmiste bırakmak istiyorum ve kadın eşimi çok seviyor ölüyor onun için yalvarıyordu eşime beni bırakma diye yinede eşim bıraktı ki bırakmak zorundaydı kendi ailesi de benim ailem de bilmiyordu bunu çünkü ve kadin hala beni istagramdan takip ediyor kıskandığı içn ama eşime yazmıyor ümidi kalmadı çünkü eşimde fazla yazmıyor artık ayda bir defa yazar çocuk ama yarin öbürgun çocuğu görmeye gitmek isterse yada çocuğu bi kacgunlugune buraya getirmek isterse napicam bilmiyorum kıskanıyorum zoruma gidiyor çocuğu gormesini bile istemiyorum cocugumla kardeş olmalarını bile isemiyorum ama sonuçta çocuğu vazgecemzde ondan şuan herşey iyi ama gelecek le ilgili kaygiliyim çocuğu kesinlikle görmek isemiyorum hele kadina asla tahammül edemem ve eşime bi türlü güvenemiyorum çünkü