Aaaasli Aydnr yani şöyle acelesi var mı bilmem ama bence evde bulunması gereken birşey eğer hiç düşünmüyorsan en azından eczanede satılan uygunlarından al evde bulunsun bence
Aaaasli Poyrazefenin_annesiii oh oh maşaAllah bizim babamızın hiç vakti yok biz babamızı göremiyoruz bile çok yoğun ☹️
Poyrazefenin_annesiii Aaaasli bende göremiyorum malesef. Gazeteci kendisi gece akşam 7 de bir çıkıyor artık kaçta gelirse. Geldiği anda direk yatıp uyuyor😏
Aaaasli Eda3545 canım ben bunu başka bir sayfada yaptırıyorum tulum şapka bandana ayakkabı ve eldiven olarak 140 tl ye ❤️
momofgirlss Aydnr hiç korkmayın benimkide 34.haftalık ve ikinci gebeliğim. İlkinde de olmuştu bunda da sancım ve bel ağrım oluyor. Çok normal birşey. Artık vücut kendini doğuma hazırlıyor yalancı sancılar çok normal 👍🏻
Aydnr momofgirlss ilk gebelik olduğu için insan ister istemez düşünüyor 😂 kendi kendime dyorm ki acaba dogum mu başlıyo çantam hazr degl nasl olcak dyorm😂
Mervenur_kcbs Aaaasli benimde ağrı olunca sağdan oluyor genelde ya 2 gündür biraz az hareket ediyor paşam alanı daraldığı için herhalde
Aaaasli Mervenur_kcbs şuanda da adet sancısı gibi sancım var korkuyo insan ☹️ İstanbulda hava serin şuan belki de farketmeden ayaklarımı falan üşütüyorum
Aydnr Aaaasli sabahta ben oyleydim kasıklarm agryodu boyle adet olcak gbi sancı bel agrısı aslında yavaş yavaş bizi doguma hazrlıyor
Aaaasli Aydnr benim şimdiden yara doktoruma söyledim 36. Haftadan sonra başlarız dedi yüksek ihtimal göğüs ucu kremleri doğumu tetiklediği için şimdiden kullandırmak istemedi
Aaaasli Aydnr ya evet heryerde normal olduğu yazıyor ama insan korkuyo işte ben adet sancısını çok iyi bildiğim için
Kubra80 Aydnr bel değilde kasık ve çatı agrım çok fazla bugün 35 haftaya girdim 2 haftadır var ama bu agrılarım