Aydnr yok zaten hiç kıyafetim yok ki ☹️ İnşaAllah bu cumartesi halledeceğim . Eşim haftanın 7 günü çalışıyor ve 10 dan aşağı eve gelmiyor ben de otobüslerle vs tek gidemiyorum hastalıktan dolayı . Her seferinde toplu alışveriş yapmaya çalışıyorız geçen babymall a gittik bütün ateş ölçer göğüs pedleri biberonlar vs vs hepsini aldık bu sefer de kıyafet ağırlıklı alacağım . Bir tek hastane çıkışını sipariş verdim bekliyorum senin kız mı erkek mi neler aldın