Aaaasli Aydnr ya evet heryerde normal olduğu yazıyor ama insan korkuyo işte ben adet sancısını çok iyi bildiğim için
Masalin_annesi Aydnr 33+4 ben geceleri bile kasık bel ağrısıyla sık sık uyanıyorum hele sol dizimde kalçamdan vuran bir ağrı varki sormayın ama normaldir diye düşünüyoruum