DilanDag Aaaasli bende öyle olacağını düşünerek sonaa bırakmadan kışlık herşeyini tamamladım, erkendenn.. ufak tefek eksiklerimiz kaldı şükür. Bazı yerlerde hala var kışlık ürünler pek kalın olmasa da, mağaza değilde çarşı gibi yerlerde bulabilirsin
Aydnr DilanDag bende aldm ama çok fazla çeşit olmuyor yaa zaten cabuk büyüyor dyolar ama yeterli olur inşallahh aldıklarım
Aaaasli Aydnr ben en son 13 kilo almıştım ama boyum 177 ve çok zayıftım zaten o yüzden kimse hamile olduğumu anlamıyor hala 🤷🏼♀️ İç karnım geniş dışarıdan çok belli olmuyor hamile olduğum
Aydnr Benm karnımdaki catlaklarım çok kaşınıyor sizinde oyle oluyormu bide bişeyler cıkmş sivil sivil
DilanDag Aydnr olur olur inşallah 🙏🙏 bende kaşınıyor karnım yeni yeni çatlaklarım çıkıyor elinden geldiğince kaşıma daha kötü olur kaşındigi zaman Hindistan cevizi yağı sürüyorum ben
Imfromlastnight Şimdi doktordan geldim geçen kasığım ağırdı dedim. Artık olur çok ayakta kalmamaya çalış dedi. Zaten ayakta değilim bütün gün yatıyorum:) magnezyumunu kesin iç dedi
Aydnr Aaaasli aaaaa çok fazla almamıssın yine bende 16 kılo aldm ama bnm vucıdum almaya müsayt gene az bile aldm
Esranur2 Aydnr bnde 33+1 im dün doktara gittim suyun az dedi böyle giderse 37 de alırız dedi her ihtimale karşı 4 tane ciğer geliştirici iğne verdi sizce ne yapabilirim doktora 1 hafta sonra tekrar gitcem suyu biraz daha fazla içmeye başladım 1 haftada degisiklik gösterirmi bilgisi olan bna yazsin
Aaaasli Esranur2 benim de bir bilgim yok tatlım bunu bence direk doktorunla konuş zaten eminim kendisi sana yapman gerekenleri söylemiştir
Poyrazefenin_annesiii Esranur2 canım bol su iç ve birde havuç suyu tüketme imkanın varsa havuç suyu tüket. Farkını göreceksin. Kendimden biliyorum çünkü 😊 Allah hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin
Aaaasli Aydnr aslında bana çok fazla aldım gibi geliyor yani görünüş itibariyle değil de sayı olarak . Burda duyuyorum 35. 36. Haftasında hala 6 7 kilo almış 🤦🏼♀️