Esranur2 Aydnr bnde 33+1 im dün doktara gittim suyun az dedi böyle giderse 37 de alırız dedi her ihtimale karşı 4 tane ciğer geliştirici iğne verdi sizce ne yapabilirim doktora 1 hafta sonra tekrar gitcem suyu biraz daha fazla içmeye başladım 1 haftada degisiklik gösterirmi bilgisi olan bna yazsin
momofgirlss Aydnr hiç korkmayın benimkide 34.haftalık ve ikinci gebeliğim. İlkinde de olmuştu bunda da sancım ve bel ağrım oluyor. Çok normal birşey. Artık vücut kendini doğuma hazırlıyor yalancı sancılar çok normal 👍🏻
Aaaasli Ah ahhhh ben de 32+3 üm aynı durumdayım gözümü bi açıyorum sağ tarafımdaki kasık ve belim kopuyor ☹️
Aaaasli Mervenur_kcbs sanırım öyle 🙈 birkaç gün önce de aşırı böbrek ağrım vardı ama nedense hep sağ tarafım . Acaba kasığım ve belimdeki ağrı da böbreğimden mi geliyor
DilanDag Aaaasli benimde öyleydi canım hatta ağlıyordum ama idrar yolu enfeksiyonu var bende o vuruyormuş böbreğimde serum takmışlardi rahatlamıştım biraz, ama genel olarak bel ağrım oluyor 34+1deyiz
Mervenur_kcbs Aaaasli benimde ağrı olunca sağdan oluyor genelde ya 2 gündür biraz az hareket ediyor paşam alanı daraldığı için herhalde
Aaaasli DilanDag bende enfeksiyon falan çıkmadı ama aşırı ağrı vardı şimdi de adet olucakmışım gibi belim ağrıyor
DilanDag Aaaasli geçmiş olsun umarım birşey yoktur benimde bazen giriyor sancı bıçak saplanır gibi ama sürekli devam etmediği için endişe etmiyorum gelip gidiyor arada
Aaaasli DilanDag aynen benim de öyle ☺️ Sonlara doğru yaklaşıyoruz artık ve benim tek aldığım şey hastane çıkışı ve kıyafet dışında herşey 🤦🏼♀️ Ama beğenip de kıyafet alamıyorum bi de yaz ya hiç kışlık birşey yok
DilanDag Aaaasli bende öyle olacağını düşünerek sonaa bırakmadan kışlık herşeyini tamamladım, erkendenn.. ufak tefek eksiklerimiz kaldı şükür. Bazı yerlerde hala var kışlık ürünler pek kalın olmasa da, mağaza değilde çarşı gibi yerlerde bulabilirsin