Bende10+4 teyim doğum kasım sonu gibi dedi doktor bakalım hayırlısı🙂 benimde çok yürüdüğümde bacaklarım çok ağrıyo ama öyle böyle değil 9 aylık olsam anca bu kadar olur diyorum🙂 bide nefes nefese kalıyorum yorulmasam bile çok garibime gidiyo ama oda normalmiş 👶🏻