Seyma18 Deletedmom202 bende 11+4 haftaligim canım. Hafif kaşıntı var bebek yağı kullanıyorum bende 2haftadir.
Papatyali 10+4 olduk bizde mide bulantım sıklaştı bugünlerde bide baş ağrısı ve bacak ağrısı başladı inş kısa sürer 🙏🤗
Tugcetb Deletedmom202 zaten hamilelikte daha da hızlı kıllanıyoruz kızlar daha cabuk cıkıyor kıllarımız 🤭
Moms Tugcetb benimki güzel geçiyo çok şükür şimdilik sadece bal ağrısı var o kadar onun haricinde herşey yolunda 👧