PnRTurK53 Merhaba aynıyız bizde 10+1 olduk ve kuyruk sokumu ağrısı bende de var Doktorum normal dedi nadirde olsa oluyormuş. Geçen ay Doğum yapan atkadaşımda da vardı 9 ay çekti ama abartısız 3 dakıka içinde Doğum yaptı 🤣 Ağrının sebeblerinden biri kemikler açılıyormuş bu sebeblede Doğum kolay oluyormuş . Umarım bizimdr çektiğimiz çekeceğimiz ağrılar buna değer kolay Doğumumuz olur Sağlıkla alırız bebişlerimizi 🎀💕