ecembugra53 Esoo0698 canım kahvaltıda ekmek arası yapıp ye o zaman salatalık zeytin peynir kaşar peyniri bunları ye
Esoo0698 ecembugra53 Evet sandiviç yapıyorum canım kaşar peyniri domates salatalık zeytin marul bi yarım ekmek yiyorum öyle 😁
ecembugra53 Esoo0698 ohhh bak ne güzel en güzeli canım bende arada ara öğün olarak öyle yapıp yiyorum çokta güzel oluyor valla 😂😂
Ekin_arell Esoo0698 bende makarna yada patates hasliyorum kuru kuru yiyorum aslinda acıkıyorum ama iste midem bulaniyor
Selinodemis01 Esoo0698 yine iyi tost falan yiyormuşsn cnm ben 2 ay boyunca gün içinde bile bişey yemedim sadeve günde 3 cevis 3 4 fındık badem 4 kilo verdim doğuma az kaldi anca aldim daha verdigim kiloları
DaisyMom Esoo0698 ayy bende oyle sirf yemis olmak icin yiyorum saat 1 veya 2 gibi yapiyorum kahvaltiyi erken yapamiyorum 13+4 gunluk olduk🙈
Pembe_li Bende 6 haftaya girdim bugün 🙂 iştahsızlık öğrenmeden önce vardı üzerimde hala devam ediyor bende yumurta suan yiyemiyorum sabah poca peynir süt yemeye çalışıyorum ama içim rahat değil başka nsl beslenebilirim kızlar
Selinodemis01 Esoo0698 doktor bebegin gelisimi yerinde dedi hep bana kilosuda yerinde sizde iyiyseniz sorun yok kuzum
Aysn6767 Esoo0698 ayıla bayıla hazırladıgım kahvaltılara bulantılarım yüzümden küstüm 😥 bir an evvel bitse keşke… tosta cok düşmeyin onun yerine soğuk sadivicler yapın peynirli domatesli salatalıklı kahvaltılıklardan yanında 1 haslanmıs yumurta mesela ee kahvaltı ne yenir ki zaten 🤓
Esoo0698 Aysn6767 Aynı şekilde sandiviç yapıyorum bi yarım ekmeğe kaşar peyniri domates salatalık zeytin kıvırcık onu bi güzel yerim valla 😍
Esoo0698 Selinodemis01 Daha 12.5 haftalık kuzum 3 gün önce gittiğimde gülerek oy kocaman bebişin var dedi herhangi bi sorun göremiyorum dedi kilo boy söylemedi 😊
anilece Seviyorsanız yulaflı, kuru meyveli,taze meyveli ve fındıklı sütle bir kase müsli de iyi bir kahvaltı olabilir 😊
Mry02 Esoo0698 valla sıkıysa yemiyim midem bulanıyor kusuyorum o günüm zehir oluyor bana mecbur bebişim için yiyorum 🙈