Ben hamilelikten önce kahve içerdim meyve yerdim kahvaltı yapmazdım öyle tıkardım kendimi. İlk zamanlar sandviç falan yedim yada zorla nefesimi tutarak bir tane haşlanmış yumurta. Sırf yemiş oliyim diye. Sonra doktorla konuştum hergün yumurta şar mı diye o da bana haftada 3 4 kere yesen yeter hergün yemene gerek yok dedi. Şimdi 16+5teyim yaklaşık bir aydır düzenli kahvaltı yapıyorum. Düzene giriyosunn bir süre sonra hele zTen 3 ay bittikten sonra senden yemeye basladıgı için çocuk annelik iç güdüsü yediriyor :)