ilkerzorlu45 çalışmak istemiyorsan gittiğin hastanenin rapor verilen bölümüne gidip benim 32 haftam doldu diyorsun onlar zaten biliyorlar raporunu başlatıyorlar. Bebek doğana kadar doğum öncesi rapor olarak geçiyor o. Bebek doğduktan sonra aynı yere gidip tekrar bebegim doğdu diyorsun. Bu seferde doğum sonrası raporunu başlatıyorlar. 😊😊