Aydaozk her şey tabi ki nasip kismet ama bebeginiz yorgunlugun yüzünden erken gelirse kendini suçlarsın bence , eşiniz elbette hakli dogum sonrası ilgilenmek daha iyi oluyor ama surekli ayaktasiniz bu da yorucu oluyor ne yazık ki .oturabileceginiz geçici bir yere verseler keske 😐