32+5 günlük olduk raporumu aldım çalışabilir diye ama o kadar zorlanıyorum ki artık, sıcak çok kötü etkiliyor.nefes nefese kalıyorum sürekli keşke evde olup yatabilsem diyorum gün içinde sürekli.ama Doğum sonrası izne çok ihtiyacım olacak çok zor bi durummuş.umarım dayanabilirim 4 hafta daha 🙏🏻