Merveilkcan beatrice00 yanlışım olsa 4 aydır mı yanlışım olacak canım 4 aydır kullanıyorum 65 den alıyorum hatta tanıdık diye söylüyorum getiriyor reçeteyi de veriyorum götürünce işliyor
Begm29 Merveilkcan bakalım ne dicek kuzu bende tanıdıktan alıyorum yazsana buraya bende pazartesi sorcam
Merveilkcan Begm29 kuzum sorduk devlet karsiliyormus ever 14 tl ücreti varmış tanıdık eczaneden alıyoruz biz demekki dost kazığı yemişiz
beatrice00 Merveilkcan okudugum kadariyla yorumdaki herkes ayni seyi soylemis benimle ilk defa progestani bu kadar paraya alan birini duydum bi yanlislik olmali mutlaka ben de kullandim aylarca cunku
DamlaNur29 Mervenurbalylmaz benimde elimde proluton depot var ihtiyacı olan varsa kargo yapabilirim ayın 2sinde hastaneye gidicem bana alerji yaptı yarıda bırakmıştım asslında progestanda var ama son 1 ayım kaldı lazım olursa diye elimde tutuyorum daha sonrasında bende post açıp kargolamak isterim ihtayacı olup alamayana
Begm29 Merveilkcan aaaaaa hayret valla kimseye güvenilmez olmuş cidden diğer kutuyu bende ole alayım bari
Merveilkcan Begm29 ben her ay aldığım da 65 den aldım eşimi aradım söyledim dost kazığı yiyoruz haberin olsun diye hayır parasında değilim boyle birşey varsa tanıdık çok samimi komşumuz neden söylemiyor yani ben ona sinirlendim
Bulut-Mavi Ben günde 3 adet kullandığım için ayda 3 pakete geliyor .. ilk aldığımızda ücret ödemedik ama sonrakilerde ay dolmadığı için mecbur cebimizden verdik .. Ayda 1 kutu yu ödemesi de ilginç ..
beatrice00 Bulut-Mavi bu doktorunuzla alakali doktorunuz ona gore yazmasi gerekiyor o yuzden alamiyorsunuz
Bulut-Mavi beatrice00 daha önce de bi kaç paket yazılan ilaçların 2. Sini alamadığım oldu . Bi sonraki ay bir daha yazılması gerekiyor diye . Ee gidicem tekrar muayene , taksi parası vs astarı boyunu geçtiği için ödeyip alıyorum .