Merveilkcan Minigimm2020 allah razı olsun kuzum durumu olmayan varsa o kullansın ben aldım yine bugün yazdırdım da
izmirlih35 Begm29 eğer kadın doğum yazarsa karşılıyor devlet. 10 TL gibi bir şey. Uzman olmayan hekim tarafından yazılırsa karşılamıyor o zaman 65 TL diye biliyorum.