-silinmis110- bizim ewde doğurma şansımızda war sigorta ewe kraamzorg paket yoLLar içinde bebeğin we senin doğum esnasında ihtiyacın oLan herşeyi koyarLar amaaaaaa kattiyen ewde doğurupda ewi pert edemezdim 😂😂 zaten hastaneye gittiğimden çıktığıma totaL saat 4 💃🏽💃🏽💃🏽 Yani ewden çıktım gezmeye gider gibi doğurdum 4 saat sonra ewde yatıyodum 😂😂