Esratayfunkscu sabah 6.30da suyum geldi dusumu.aldim esylarimi hazirladim çıktık hastaneye geldik 1 cm den fazla acilma var dedi sancilar guzel normal dogum baslar dedi bende cuma gunu doktora gittim doktorum sali gel sezeryanla alalim bebek kanala inmiyor ve kafasi büyük sen minyonsun catin dar esimde cuma gunu çok üzüldü niye normal degil bende sters oldum acaba yanlis mi yapıyorum neden sezeryan ama saliyada mecburen sezeryan yazdılar iste cumartesi sabah suyum gelince sevindik normal olacak diye ama gece 12.30 kadar 10cm acilma oldu bebek kanalda sıkıştı rahmim ödem oldu acil sezeryane aldilar hem normal dogurdum hemde sezeryan oldum sakin sakin diyorum doktorlarimiza guvenmeliyiz esimin israri uzeri normali denedim ama cok pismanim cok aci cektim ve normal dogumun sonhna geldim bütün sancilari cektim ama sezeryane gittim en son ama yinede şükür bebegim saglikli ya dunyaya bedel