Thesra deletedmom11 Oh oh iyi dopmuş boşver fazla kilo olsaydı belki zorlardı seni annesini kesmemiş işte maşallah küçük prens emirhana ozaman sağlıkla büyüsün paşaa kocaman kocaman olsunn 🙏🙏🙏❤❤❤
Thesra deletedmom11 Allahın sevdiği kuluymuşsunuz sana melek göndermiş ❤🙏🙏🙏gerçekten özel ve güzel bir gün olmuş happy kidse de bekleriz canım😂😂
Kubraaaa deletedmom11 gözün aydın 🤗 benim haftam senden çoktu diye hatırlıyorum daha doğuramadım 😅 kaçta geldi seninki
Yavrucugum deletedmom11 39 haftaligiz ve girmedi bende firlatmak istiyorum ama demekki zamani var hayirlisi bekliyoruz bizde insallah saglikla kavuşuruz sizinde hayirli salih evlat olur saglikla büyütün insallah 🐣🤗
Prensesss deletedmom11 o zamanda azmş 4-5 tane birşey değil benm ikisinde de 25 tane falandı 45 güne iyi olmştm ve 1 hafta zonkladı oturamadım yatamadım bu sefer olmaması çok güzel maşallah canm sana darısı ben ve doğumu bekleyen tüm hamişlere ❤
Gozdealpu Hayırlı olsun. Sağlıkla büyütün. Allah analı babalı huzurlu bir ömür nasip etsin. İnşallah bize de böyle rahat bir doğum kısmet olur
deletedmom11 Berhak hiçbişi ay dikiş seni doğurtan ebeye bağLı kesmicez diyoLarsa kesmiyoLar gerek görmüyoLar ama türkiyede kesmeyen doktor çok nadir