Tugce1803 aynen canım internetten takım bulamazsan öyle yaparsın benim doğum Ocak’ta ben geçenlerde 5 tane kısa kol body aldım e bebekten bi yandan da pişman oldum gibi ama uzun bulamadım bide uzunlardan alayım dimi o 5 tane kısa olan yeter en azından alttan giydirilir