Tugce1803 canım kağıt üstündeki bu ölçüler tam gerçeği yansıtmıyor bence😄 ve bu ürnler 100/100 pamuk olduğu için çekiyor makinede zaten. Benim ilk bebeğim 3750gr doğdu yenidoğanları 2 hafta anca giydi. 3 aylıkken 6-9 yazan kıyafetleri giydiriyordum. Benim 2. Olacak ocakta ve ben 3-6 6-9 şeklinde alıyorum uzun kollu takımları.