insan_insan Tugce1803 lcw den 1-3 ay aldım bende 56-62 cm arası için diyor. 0 aylar gözüme çok küçük geliyor elim gitmiyor almaya 🙊
Tugce1803 symslmz 2-4 büyük olmaz mı canım bizim bebekler ocakta doğacak ya hm de 2-4 ay 62 cm yani diğer yerlere göre 3-6 ay oluyor
symslmz Tugce1803 0-1 olanlar onları yenidoğan sürecinde idare eder bence canım erkek bebekler cok hızlı büyüyor diyo cevremdekiler şimdilik bi kaçtane al bence sonra gerek olursa bedenine göre alırsın 5 tane 0-1 , 5 tane 2-4 gibi
Msltms Tugce1803 benimde doğumum Ocak’ta canım dün bende hm den tulum aldım 1-2 M olan aldım 56 cm ideal bence ilk olarak bide hm bin bedenleri büyük bence 1-3 ay giyilir
Tugce1803 symslmz ben yenidoğan almıcam sadece hastane çıkışları yenidoğan olacak canım. 2-4 te büyük gelir bence çünkü 3-6 oluyor ve 3-6 ay bizim nisan-mayıs-haziran aylarına denk geliyor.Tabi hangi modelleri aldın bilmiyorum da
Kelebekkk34 Tugce1803 yenidoğandan alıcağın 10 adet zıbın zaten, gerisini 0-3 ay al hep. Bebekler 50 cm doğuyor cok iriyse 52 olur ama yinede yenidoğanın olsun 1 haftalık gydircek kadar
Tugce1803 Kelebekkk34 yenidoğana gerek yok bence 0-3lerde idare eder. Az önce arkadaşım fotoğraf attı 2 gün önce doğum yaptı 0-3 giydirmiş hiçte sırıtmıyor
Kelebekkk34 Tugce1803 sen bilirsin bebekten bebeğe fark eder ben aldım yenidoğan zıbın, normal takım 1 haftalık kıyafet aldım yenidoğan düzdün otursun bol olmasn ilk zamanlr güzl dursn diye
symslmz Tugce1803 evet canım uzun kol aldım ama zaten aşırı kalın değil kumaşları pamuklu yumuşacık. Hm de yandan cıtcıtlı zıbınlar var onların kumaşı çok güzel 5li olarak satılıyor bi bak onlara giydirimi falan kolay
Ruveydaasker Tugce1803 bende ınstgrmda bebemerbebe var o steden aldm hemenn geldı kargom cok guzel malları bende forum da bırı onermstı deneyın bakın ıstersenz
symslmz Tugce1803 iki hafta kadar önce indirime girmişti bir de e bültene üye olunca indirim kuponu vermişti takip et canım arada baya düşüyor fiyatları
Tugce1803 insan_insan 0-3 ay işini hallettim ama stok yok onu bekliyorum. 3-6 ay nasıl yapıcaz ya üst kısa alt uzun bakıyorum ama🤷🏻♀️
1PrensAnnesi Tugce1803 yeni doğan 2 adet takım işinizi görür bol bol zaten çabuk toparlanıyo çocuklar aldıklarınızla rahat hareket eder ve rahat olur