Tugce1803 Kızlar bebeğim ocak ayında doğacak inşallah. Daha önce patikli tulum ve alt üst takım almıştım hepsi 3 aylık-62 cm. Şimdi baktım ki 1 aylık 56 cm oluyor. Ben 0-3 ay 56 cm diye biliyorum. E bebekten alırken 1 aylık mı alıcam?
hohomoromu Tugce1803 yenidoğan kıyafeti bıraz kucuk e bebegın ama bebegınize baglı minyon dogarsa 0-3 ay buyuk gelebılır bazı bebeklerde iri doguyor son zamanlardamısnz kac kilo kac cm bebegnz
Heisenberg Tugce1803 e bebeğin kalıpları çok küçük. Son haftalara geldiğinizde eğer bebeğiniz iri bir bebek değilse 0-1 aylık olanlardan almanızı tavsiye ederim diğer türlü hiç giymeden kenara kaldırılanlardan olur alacağınız küçük kıyafetler☺️
Selo39 Tugce1803 56 canım 2 aylık boy 1 aylık değil 🙏 çocuk hekiminin yanında çalışıyorum ölçümleri ordan biliyorum
Tugce1803 Heisenberg kimisi büyük diyor kimisi küçük🤦🏻♀️E bebekte ölçümler 1 aylık 56 cm diyor. Diğer yerlerde 0-3 ayı 56 cm olarak gösteriyor
Aygul01 Tugce1803 ben Yenidogan az aldım çabuk büyüyorlar diye ama Yenidogan bile büyük geldi. Ki bebeğim 4 kilo doğdu.
DerinAy Tugce1803 50cm doğuyorlar ortalama. Ebebeğin kıyafetleri biraz bütük oluyor. Yeni doğan yazanlarda çok büyük. Hm’den 50cm alabilirsin ilk kıyafetler olarak.
Tugce1803 DerinAy Hastane çıkışları olacak olacak sadece yenidoğan olarak. Hm den baktım 56 cm 1-2 ay olarak geçiyor.
Heisenberg Tugce1803 Şöyle söyleyeyim o zaman daha anlaşılır olur. Esneme payı yok e bebekteki ürünlerin çoğunun. Bu yüzden sıkıntı oluyor biraz. Karşılaştırma yapmak gerekirse lcw ve e bebek aynı beden zıbınların giydirilme süresi 1-2 ay farkediyor☺️
Ruveydaasker Tugce1803 bende ınstgrmda bebemerbebe var o steden aldm hemenn geldı kargom cok guzel malları bende forum da bırı onermstı deneyın bakın ıstersenz
omrasln77 Tugce1803 e bebegin yeni dogan kıyafetleri cok küçük canım alırken biraz büyük al bnce cünkü bebekler hemen büyüyo
symslmz Kuzum lcwnin 1-3 aylık tulumları ve zıbınları var bir de 0-1 olanlar var bi bak istersen ben oradan ve hm den aldım
Msltms Tugce1803 benimde doğumum Ocak’ta canım dün bende hm den tulum aldım 1-2 M olan aldım 56 cm ideal bence ilk olarak bide hm bin bedenleri büyük bence 1-3 ay giyilir
Tugce1803 symslmz 2-4 büyük olmaz mı canım bizim bebekler ocakta doğacak ya hm de 2-4 ay 62 cm yani diğer yerlere göre 3-6 ay oluyor