Mirra inanın hiç anlamıyorum doktorların işini koyun gibi derlerse yapıyorum ilk çocuğum endişe ettiğim için aslında normalmiş haftasına göre sizinki de normal ama doktor hep küçük deyip gönderiyo riskli gebelik bölümün de ki doktor da küçük değil normal deyip eve gönderiyo