Kilo olayı bazı annelerde cidden ben şöyle doğurdum be böyle doğurdum hissi yaratıyor karne olayı gibi 😄 ama bebek doğduktan sonra eğer o kilo odemse gerçekten aşırı kötü oluyor. Benim genelde çevremde doğuranlarin bebeği kilo verdi Doğumdan sorma bu gayet de normal zaten üç gün ila bir hafta arasinda muayenede doktor buna bakıyor kaç kilo olmuş diye . Yani 3 buçuk doğurdu arkadaş çocuk bir kilo verdi doğumdan sonra. Meğer o kilo ödemmis bir kaç bebek oldu öyle diyorum ya. Ama başka bebek 2800 doğdu sadece 80 gram verdi. Ödem almamış hiç hamilelikte. Bu kilo yaristirma olayı o yüzden çok saçma. Az da doğsa çok da doğsa kilosu sağlığı yerinde olsun. Onlar emerken manalarını yerken tosbis oluyor zaten hemencik toparliyorlar ☺️