Mirra Aklıma çocuklarının karnelerini notlarını karşılaştıran yarıştıran anneler geliyor :) her insanın bünyesi farklı. Kilolu doğsa ne olur Zayıf doğsa ne olur. Sağlıkla gelsinler 🤲👼💜
tambirminnos Mirra aynen öyle haftasıyla uyumlu olması yeterli bana, doğunca daha çabuk büyüyorlar 😄😊
Nilay4444 34+2 de 1830 gr di. Simdi 35+3 olduk usm de olmadim daha)) saglikli olsunlar da kilo onemli dgl
Nilay4444 tambirminnos evet hattabaz kilolu dogan bebekler daha cabuk kilo aliyo. Hem bebek kilosu az olunca dogum da rahat geciyo
tambirminnos Nilay4444 ilk oğlum 3100 doğmuştu doğduktan sonra daha çabuk toparlandı onyuzden ben pek önemsemiyorum sağlıklı doğsun yanımda olsun yeterli 🙏
Esra3334 Kubrakarr merhaba doktor bu konuda ne söyledi Benimde o şekilde şekerime bakmak istedi yarın tahlillerim var
Dumannn Melikealks benimde ayniydi doktor normal demisti simdi 27 deyim bakalim ne kadar olmus daha gitmedim
Yarim_Kilo_Kiyma Mirra 28+2 deyiz bugün öğrendik 1150 gram boyuda 37cm olmuş bizim yakışıklıda 🐣😁 hamd olsun