buusss nilinannesiii görürsün inşallah zaten doğum olsa bile şuan bile doktorum dediki bebeğini alır gidersin dedi
Zeynepli1234 nilinannesiii 34 haftalığım 2500 kilo. Doktor dikkat et önde gidiyor bebeğin dedi 35 haftalık gözüküyormuş.Maşallah diyelim senin bebişede 🥰
ilayecemom Zeynepli1234 benim 32de 2500dü ben kaç kilo doğurcam ki bu çocuğu acaba korkmaya başladım 🙈 doktor sezaryen yapalım dedi zaten yarın kontrolüm var bakalım kaç olduk normal doğum istiyordum 😒
Zeynepli1234 ilayecemom kilolu olduğu için mi sezeryan dedi .olsun canım sağlıklı olsunda normal sezeryan farketmez 🥰
Tstnptt nilinannesiii 2800 dü bnm prensesim de 37 de 3250 oldu biraz önden gidiyo daha çok kilo almadan sağlıkla gelir inşallah
nilinannesiii Mircet oh maşallah baya önden gidiyor seninki benimki 35. haftada 2900 dü doktor toplu olacak dedi
Elifnuur nilinannesiii merhaba bende 34+6 gunlugum carsamba gunu doktor randevum var ama su 2 haftadir cok kasilip sertesiyor neden boyle oluyor acaba bilginiz var mi bide termekmeleri canimi acitiyo bu ara
nilinannesiii Elifnuur canım büyüyor benim 30. haftada başladı doğuruyorum sandım çok sertleşiyor kasıyor kendini çok zorlanıyorum 36ya gireceğim hala aynı doktor normal dedi. yeri daralıyor doğuma hazırlıyor kendini dedi
Elifnuur nilinannesiii nilinannesiii cok yani kötü bisey yok dimi sertlesiyo bi yere toplanıyor tekmeleri falan artik canimi acitmaya basladi korktum
Elifnuur buusss neden sertelesmeyle kasilmalar oluyo benimde 2 haftadır bu sekilde 34+6 günlüğüz çarşamba randevum var
nilinannesiii Elifnuur canım bebiş büyüyor ondan son haftalarda öyle oluyor benimde çok canımı yakıyor bide bebiş toplu gidiyor maşallah kasıyo beni sığamıyor garibim herhalde 😂🥰